Styl a Kabo seznamuje s aktuálními trendy a novinkami!

Bulvar24.cz – online lifestyle magazín, který má smysl číst!

Bulvární online lifestyle magazín o celebritách, slavných lidech, úspěšných lidech a dění kolem Vás. Bulvár, který má smysl číst!

Fashion

Styl a Kabo seznamuje s aktuálními trendy a novinkami!

foto: Honza Král

Mezinárodní veletrhy módy, obuvi a koženého zboží Styl a Kabo se poprvé objevily na brněnském výstavišti v roce 1993. Přinášejí možnost seznámit se s aktuálními trendy, novinkami a navázat přímé obchodní kontakty a podat objednávky na dodávky zboží do maloobchodu s partnery nejen z České republiky.

54. ročník veletrhů STYL a KABO zůstává jedinou a současně důležitou kontraktační akcí českého oděvního a obuvnického průmyslu. Téměř polovinu vystavovatelů tvořili přímí výrobci a podíl zahraničních účastníků se zvýšil bezmála na 40 procent. Obchodníci se seznámili s novými značkami i kolekcemi vyvzorovanými nejen pro nadcházející podzim/zimu, ale i pro příští jaro a léto. Doprovodný program se tentokrát zaměřil na zvýšení znalostí a dovedností prodejního personálu. Prezentaci 233 vystavujících firem a více než 500 módních značek si za tři dny prohlédly čtyři a půl tisíce odborných návštěvníků.

Australská značka oslovila zákazníky originálními fotografickými potisky.

Důsledně přírodní materiály a potisky, které ani nemohou být originálnější, protože jde fotografie z cest. Etickou módu SAFFRINE v Brně představila osobně její autorka, australská fotografka a designérka Saffrine Nydegger, a její tvorba zaujala i na veletržních přehlídkách. Po dvaceti letech práce profesionální fotografky jsem se rozhodla přenést své fotografie na textilní materiály. Místo na zdi teď věším fotky na látky,“ říká Saffrine Nydegger, majitelka a designérka australské módní značky SAFFRINE.

Svou etickou módu tvoří pro cestovatele a s cestovatelskými motivy. Obléká zákaznice do zážitků z cest, ať už jde o momentky z měst nebo přírodní scenérie. V její tvorbě hraje velkou roli respekt k přírodě a k planetě, takže pracuje důsledně s přírodními materiály, jako jsou hedvábí, bambus, organická bavlna nebo konopí. „V Bratislavě už máme odběratele a myslím, že ve východní Evropě je spousta zákazníků, kteří dávají přednost přírodním materiálům. Líbí se jim látky, ze kterých šijeme, a celá idea naší značky, kde jsou materiály inspirovány mým cestováním. Protože na Slovensku zákazníky už mám, ale v České republice zatím ne, přijela jsem vystavovat do Brna, abych je tady našla,“ vysvětlila Australanka, pro kterou jde o první veletržní prezentaci v zemích východní Evropy.

Dobrý obchodník je pro své zákazníky návrhářem

Nebojte se nových trendů, radí majitelům butiků odbornice na textilní velkoobchod i maloobchod Nikoleta Apostolu. Ve veletržní přednášce „Chytrá kolekce“ popisuje, jak nejlépe sestavit nabídku a prezentovat ji zákazníkům.

Fotogalerie:

foto: Honza Král
foto: Honza Král
foto: Honza Král
foto: Honza Král
foto: Honza Král
foto: Honza Král
foto: Honza Král
foto: Honza Král
foto: Honza Král
foto: Honza Král
foto: Honza Král
foto: Honza Král
foto: Honza Král
foto: Honza Král
foto: Honza Král
foto: Honza Král
foto: Honza Král
foto: Honza Král
foto: Honza Král
foto: Honza Král
foto: Honza Král
foto: Honza Král
foto: Honza Král
foto: Honza Král
foto: Honza Král
foto: Honza Král
foto: Honza Král
foto: Honza Král
foto: Honza Král
foto: Honza Král
foto: Honza Král
foto: Honza Král
foto: Honza Král
foto: Honza Král
foto: Honza Král
foto: Honza Král
foto: Honza Král
foto: Honza Král

foto / text: Honza Král

Redakce Bulvar24.cz

Share