Zábava, celebrity, luxus, móda, zážitková gastronomie, prezident, byznys, start-upy, charita. I těmito slovy by šlo zjednodušeně charakterizovat páteční Business ples.
Druhý ročník akce potvrdil loňský raketový start a i letos bude patřit zcela jistě k vrcholům plesové sezony. Na úvodním zahájení nechyběl kromě primátora města ani prezident Hospodářské komory České republiky Vladimír Dlouhý. Start-upisté se utkali o první cenu v podobě webového řešení či aplikace v hodnotě sto tisíc a v charitativní dražbě si olomoucké Tyflocentrum odneslo příjemný příspěvek. Nejen to byl proběhnuvší Business ples.
K plesu patří především zábava a společenský program. Tu v letošním roce obstarala hvězda večera Michal David. Více snad taneční parket nešlo rozproudit a lidé tančili také mezi stoly, protože parket praskal ve švech. Neméně zajímavá byla vystoupení Karla Vágnera a Romana Vojtka s Petrou Vraspírovou při muzikálovém setu. Na hladký průběh večera dohlížela moderátorská dvojice David Gránský a Hana Reinders Mašlíková. Nechyběla přítomnost bulvární televize v režii Evy Decastelo a Báry Mottlové.
Startupisté bojovali o výhry v hodnotě sto třicet pět tisíc
Název Business ples není jen prázdným pojmem. Ples přináší reálnou byznysovou ingredienci zejména v podobě tzv. Start-up klubu. Jedná se o netradiční networkingovou platformu propojující startupy s investory a byznysovými osobnostmi. To vše jako součást plesu. V letošním ročníku proběhla také soutěž Best Elevator Pitch, kde pět finalistů prezentovalo své podnikatelské záměry. Voucher na sto tisíc si nakonec odnesl nápad s názvem termosolární úl. Jedná se o jediný úl na světě, jež se ekologickou cestou umí vypořádat s hrozbou roztočů, které mají celosvětově největší dopad na pokles včelí populace. Stříbrnou příčku a voucher na vizuální identitu projektu v hodnotě třicet pět tisíc si odnesl projekt cyklistické dopravy dětí do školy Ride2sCool.
„Martin Jančík z úspěšného startupu Liftago, Tomáš Hülle, zakladatel European Centre for Career Education a prezident Czech China Entrepreneurs Forum, mentor David Kovalský a další osobnosti zavítali do našeho Start-up klubu. Společně jsme vybrali velmi zajímavý vítězný projekt. Jsem rád, že jsme vítězům mohli darovat pro ně zajímavé ceny,“ dodává organizátor Pavel Sedláček z digitální agentury ESMEDIA Interactive.
Dražba přinesla třicet tisíc pro tyflocentrum
Organizátoři plesu v letošním ročníku vymysleli spolupráci s TyfloCentrem Olomouc a RunCzech – olomouckým Half maratonem. Na plese se dražil podepsaný běžecký dres loňského závodu. Své podpisy připojili loňští vítězové závodu i hvězdné celebrity Business plesu. Na podporu osob se zrakovým postižením nakonec půjde třicet tisíc korun. Dres vydražila akciová společnost Redstone Real Estate, která spadá do portfolia firem olomouckého investora Richarda Morávka.
„Mám radost, že se na ples podařilo dostat takové množství zajímavých osobností nejen z řad podnikatelů. Úspěch je účast našeho prezidenta Dlouhého, který je znám tím, že plesy příliš nevyhledává. Jeden velmi významný podnikatel mi na akci také prozradil, že pět let nebyl na žádném plese v regionu, ale udělal výjimku a přišel. To už také něco znamená,“ sděluje své dojmy Radim Kašpar, organizátor plesu a ředitel Okresní hospodářské komory Olomouc.
Za organizací Business plesu stojí OHK Olomouc, digitální agentura ESMEDIA a eventová agentura Jany Lébrové Evenpro.
Líbí se vám naše články a projekt „Bulvar24.cz“? Přidejte se k nám na Facebooku
Zdroj: Facebook, Business Ples
Fotogalerie:































Redakce Bulvar24.cz