S bikini fitnesskou Karolínou Huvarovou Oravski na mistrovství světa

IMG_4980
FacebookGoogle+Další

Karolínu Huvarovou Oravski již známe, jako úspěšnou českou bikini fitnessku, která letos získala stříbro na MISTROVSTVÍ MORAVY A SLEZSKA V KULTURISTICE A FITNESS v kategorii do 164cm. Dnes vám přinášíme s Karolínou rozhovor o přípravě na mistrovství světa bikini fitness.

1. Co tě přivedlo k přihlášení se na MS?

Odpověď: To je těžká otázka. Po jarních mistrovských soutěžích jsem byla pevně rozhodnutá, že soutěžení pověsím na hřebík a budu dále jen cvičit sama pro sebe a pomáhat druhým v cestě za jejich snem. Jenže pak přišel podzim a začalo se mluvit o dalších soutěžích, proběhly velké soutěže jako Olympia, Arnold nebo EVLS a to už vám zase začne tohle všechno trochu chybět. Všichni kolem se vás začínají ptát, zda se zase na něco chystám, připravuju, atd. Odpovídáte všem, že ne, potom se ne změnilo v nevím. Začala jsem pátrat po stránkách svazu a zjistila, že se koná ještě jedna velká soutěž a to Mistrovství světa v Budapešti. Řekla jsem si, že pokud půjdu soutěžit, tak tady. Toto rozhodnutí jsem udělala asi 14 dní před nominací, začala jsme více makat s těžšími vahami, ať opět napumpuju ruce a záda a jela jsem na nominaci – a byla úspěšná

2. Jak se na soutěž připravuješ?

Odpověď: Cvičím každý den ve fitku. Střídám cvičení nohou a vrchní poloviny těla + denně před cvičením dělám intervaly na spinningovém kole. Samozřejmě je nutno trochu poupravit jídelníček, ale na to mám ještě čas. Moje tělo naštěstí reaguje velmi rychle, nemusím tedy držet dietu měsíce před soutěží, proto si ještě užívám sacharidů, co hrdlo ráčí. Mnohé bikinky by mě za to ukamenovaly, kdyby věděly, co jím 😀 . Já se ale na soutěž připravuji úplně jinak než asi 90% závodnic. Nedělám sacharidové vlny, nedělám objemové fáze a nikdy dělat nebudu. Chci vypadat dobře a ve formě celoročně, ne jen týden během soutěže – to si myslím, že je největší výhra, mimo to, že to pro tělo není zdravé. Co se týče doplňků, tak používám pouze BCAA a protein pro výživu svalů. Nejím moc masa, tak to potřebuji dohnat jinou cestou.

3. Co bys doporučila začínajícím fitnesskám, které chtějí také soutěžit?

Odpověď: Asi aby vytrvaly v cestě za svým snem, zkoušely, co na jejich tělo nejvíce zabírá a nešly slepě ve stopách, které jim někdo určí. Každý jsme individuální a každý z nás je ten, který zná své tělo nejlépe. Bikini fitness je teď strašně moderní disciplína, ale spousta holek nemá ani zdání, co všechno to obnáší. Není to jen o tom, že si obleču kamínkové plavky, je to tvrdá dřina a spousta odříkání.


4. Jak dlouho trvá začátečnici se dostat do závodní formy?

Odpověď: Tohle je strašně individuální. Záleží na tom, z jakého výchozího bodu začíná. Může mít hodně tuku, málo svalů, cokoli. Poté záleží, jakou formu tréninku zvolí, jakou dietu, pokud ji bude držet, jaké doplňky nasadí, jak rychle tělo reaguje, jakou má dispozici k růstu svalové hmoty, atd. Může se na stage dostat za 2 roky, ale třeba i za 3 měsíce. Samozřejmě, že to všechny chtějí za měsíc 😀 .

5. Co uděláš jako první po soutěži?

Odpověď: Každá bikinka, která drží dlouho dietu se těší na normální jídlo. Já určitě bezprostředně po soutěži budu volat svému příteli a rodičům, dám vědět kamarádkám, které mě v soutěži podporují, hodím nějakou fotku na face a insta a pak se taky najím 😀 . A taky si zajdu dát ten donut, který u nás v Ostravě nově prodávají a každý den mě týrají svými fotkami na FB 😀 .

6. Jaká je konkurence na MS? Jaký je tvůj cíl?

Odpověď: Konkurenci na MS si nechci ani představovat. Bude obrovská. Nejlepší z nejlepších ze všech koutů země. Přece jen je to Mistrovství světa. Pro mě už je obrovská výhra a pocta to, že jsem byla nominována a jedu reprezentovat naši republiku.

7. Co vše závody obnáší, kromě cvičení a stravy?

Odpověď: Pevné nervy? 😀  Určitě je nutná nějaká sebekázeň, motivace den co den makat na svém tělu, abyste se ukázali v co nejlepší možné formě, kterou vám zdraví a tělo dovolí a hlavně pevná vůle, abyste v tom nejhorším okamžiku s tím vším nesekli a opravdu si udělali ještě těch 20 posledních výpadů, i když už byste nejraději padli na zem a dali si tak maximálně 20 minut pauzu. Soutěž je také o prezentaci sebe sama. Promyslet plavky, make-up, vlasy a to nejdůležitější: pózování a t-walk. Na tom světovém musím také ještě zapracovat. Je to zase úplně o něčem jiném, než u nás v ČR. Takže let´s go!

Článek: Česká bikini fitness Karolína Huvarová … „Teď, nebo nikdy“

Zdroj: Youtube, Karolína Huvarová

Fotogalerie:

foto: archiv Karolina Huvarová

foto: archiv Karolina Huvarová

foto: archiv Karolina Huvarová

foto: archiv Karolina Huvarová

foto: archiv Karolina Huvarová

foto: archiv Karolina Huvarová

foto: archiv Karolina Huvarová

foto: archiv Karolina Huvarová

foto: archiv Karolina Huvarová

foto: archiv Karolina Huvarová

foto: archiv Karolina Huvarová

foto: archiv Karolina Huvarová

foto: archiv Karolina Huvarová

foto: archiv Karolina Huvarová

Profilové foto: Karolína Huvarová 

Redakce Bulvar24.cz

Aktuální práce pro modelky a hostesky…
job4models2

Nejčtenější články